Wednesday 11 May 2016

Filled Under:

GEMPAR: Warga Emas 70 Tahun Maut Dicelah Kangkang Pelacur!!!

       

Ajal Warga Emas Dicelah Kangkang Pelacur|Kematian se0rang warga emas M0hd Anas 70 tahun yang sudah menduda sejak 20 tahun lalu masih menjadi tanda tanya bagi warga kampungnya.

        Menurut siasatan awal warga emas tersebut kena serangan jantung mengejut karena terlebih d0sis 0bat kuat yang di makannya sebelum melayani se0rang pelacur berumur 28 tahun disalah sebuah h0tel bajet.

        Dalam kejadian yang berlaku kira kira jam 10 .00 malam itu,gadis yang bersama warga mas tersebut mengatakan mereka datang ke h0tel itu kira kira jam 9.00.pada senin 08.06.2016 kelmarin.

        Setelah beberapa menit beraksi,warga emas tersebut tidak sedarkan diri ketika merangsang pelacur tersebut di bagian bawahnya.

        “Yaa..ketika itu kami sedang bergairah,tapi tiba tiba dia berhenti tanpa sebab,saya cuba bangunkan dia namun mulutnya sudah berbuih,saya terus memaklumkannya kepada kaki tangan h0tel karena takut”katanya.

        Sebelumnya kami bertemu disebuah kedai tempat saya berjaga malam,setelah seminggu berkawan kami membuat temu janji hingga malam kejadian.

        Dia yang mengajak saya untuk melakukan hubungan suami isteri,dan berjanji memberikan saya sejumlah wang jika saya setuju..tambahnya.

        Bagai manapun pihak p0lis menahan reman gadis tersebut untuk siasatan lanjut,mangsa dipahamkan tidak memiliki anak serta keluarga.

        Warga kampung mengatakan mangsa adalah bekas se0rang bisnes man yang tidak memiiki saudara mara dan hanya tinggal di rumahnya bersama 0rang gaji yang berumur 45 tahun selepas isterinya meninggal.

        Menurut pengakuan 0rang gaji mangsa,tuannya memang penderita penyakit jantung sejak 6 tahun lepas,”tuan adalah se0rang yang ceria,dan tidak pernah membuat perkara perkara yang tidak sen0n0h bersama saya,”namun saya tahu tuan saya selalu melanggan gadis gadis,kadang dia bawa kerumah ini untuk bermalam”katanya”

        K0misi0ner kep0lisian Medan tembung ahmad ali berkata pihaknya akan segera mengumumkan punca kematian warga emas tersebut,setelah pihak h0spital memberikan hasil daripada bedah siasat yang dijalankan.untuk sementara kes di bacakan sebagai kematian mengejut.katanya.eberita nusantara news








0 comments:

Post a Comment