Friday 13 May 2016

Filled Under:

Mer0k0k Dan Kelab Malam Adalah Hak Peribadi Saya – Dayana R0za | Pelak0n terkenal, Dayana R0za telah dilihat menari dan mer0k0k ketika berada di dalam sebuah kelab malam di Kuala Lumpur baru-baru ini.


        Mer0k0k Dan Kelab Malam Adalah Hak Peribadi Saya – Dayana R0za | Pelak0n terkenal, Dayana R0za telah dilihat menari dan mer0k0k ketika berada di dalam sebuah kelab malam di Kuala Lumpur baru-baru ini.

        Ada segelintir netizen di laman s0sial mula mengkritik dan mencemuh aktres cantik itu menganggap beliau sebagai gadis liar.

        “Saya berasa terkejut apabila diberitahu perihal itu. Namun, biarpun terkejut saya tidak ingin membesarkan cerita dan biarlah perkara tersebut berlalu begitu sahaja dan f0kus kepada kerja.

        “Adakah anda sedar bahawa setiap tingkah laku individu bergelar selebriti itu pasti akan diperkatakan. Justeru, apakah yang dimaksudkan anda bahawa isu berkunjung ke kelab malam itu adalah hak peribadi?

        “Saya memahami kerana masyarakat akan mengambil tahu tentang apa yang dilakukan 0leh sese0rang artis itu biarpun baik mahupun buruk.

        “Maksud saya mengenai hak peribadi itu adalah apabila sesetengah perkara saya b0leh k0ngsikan dengan peminat. Namun, selebihnya dijadikan hak privasi terutama berkaitan s0al cinta mahupun perkara peribadi,” katanya.







0 comments:

Post a Comment