Tuesday 10 May 2016

Filled Under:

Selepas Kematian, Rakan Terima BUNGKUSAN MISTERI dari Sarawak Yang TIDAK DISANGKA-SANGKA. Misteri yang selama ini DIRAHSIAKAN dari Ahli Keluarga




        Ia hari menyedihkan bagi M0hd Shazwan Kamaluddin apabila melihat jenazah rakannya sejak kecil, K0nstabel Ahmad S0bri selamat dikebumikan di Tanah Perkuburan Islam Kampung T0k Mek di Kuala Nerus, awal pagi Ahad.

        Lebih sebak apabila M0hd Shazwan menerima satu bungkusan kira-kira pukul 5.05 petang pada hari yang sama dari Ahmad S0bri yang dikirim kepadanya sehari sebelum rakannya itu menaiki helik0pter malang tersebut.

        “Apabila saya menerima bungkusan tersebut dengan nama rakan saya sebagai pengirim, lutut saya jadi lemah dan saya hampir pitam.

        “Saya kemudian teringat ini adalah bungkusan yang dikirim rakan saya itu dari Sarawak sebagai hadiah kepada saya dan juga ibu bapa saya yang dimaklumkannya menerusi panggilan telef0n pada Rabu.

        “Saya tidak berdaya untuk membuka bungkusan itu dan menyerahkannya kepada ibu bapa Ahmad S0bri. Biarlah mereka yang pertama membuka dan menerima hadiah tersebut daripada arwah anak mereka,” kata M0hd Shazwan yang juga jiran Ahmad S0bri di Kampung Bukit Chempaka, Batu Rakit di sini.









0 comments:

Post a Comment